Jak dbać o dietę, gdy się nie ma czasu?

Dzisiejsza dieta jest postrzegana różnie – przeważnie traktowaną jako stan o określonym czasie i ilościach składników odżywczych. Młode kobiety się głodzą, albo biorą masę niepotrzebnych suplementów diety. Jak zachować zdrowy rozsądek i sylwetkę?

  1. Dokładnie sprawdzaj etykiety!

Niestety, dzisiejsze produkty mają to do siebie, że są napakowane złymi substancjami. Powoduje to nie tylko otłyłość, ale przede wszystkim wprowadzamy wiele toksyn do organizmu. Zanieczyszczony organizm nie jest w stanie przeprowadzić prawidłowo codziennego detoksu – a my czujemy się bardzo ociężali, senni i niewypoczęci.

2. Unikaj cukru

O cukrze mówi się dzisiaj: „biała śmierć”. Powinniśmy dosłownie brać to hasło, ponieważ jest to jedna z groźniejszych substancji. Nie tylko należy brać pod uwagę słodycze, jeżeli chodzi o cukier, ale także: jogurty (kupować tylko naturalne) serki różnego rodzaju, a nawet wędliny!! Tutaj zalecam, jak już wspomniałam czytanie etykiet.

3. Planowanie posiłków

Planowanie posiłków to kolejny ważny czynnik. Czemu? Gdy mamy przerwę kilku-godzinną w jedzeniu,niestety możemy się rzucić na batona, czekoladę bądź fastfood. Takie potrawy są wysoko-glikemiczne i psują nam tym samym sylwetkę. Jeżeli nie wzieliśmy ze sobą nic zdrowego do jedzenia -warto kupić sobie banana, jabłko lub jakieś warzywa. Inną opcją jest też zamówienie zdrowego posiłku na wynos. Będąc w Łodzi miałam sprawdzoną firmę cateringową, gdzie wiedziałam, że przygotowywane przez nich obiady są zawsze świeże i zdrowe – http://www.pankanapka.pl/index.php/oferta/kanapki-przekaski – polecam bardzo serdecznie!

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s