TOP 5 świątecznych piosenek

Święta już tuż, tuż. Wszystkie sklepy mają już bożonarodzeniowy wystrój, ludzie szaleją na zakupach,w pracy wszyscy coraz bardziej leniwi.

W radiu już od miesiąca leci: Wham – last christmas, które w mojej liście bożonarodzeniowych piosenek na samej górze, jednak teraz jako pierwszy link będzie cover tego hitu:

1. Florence and the machine – last christmas

2. Mariah Carey- All I want for Christmas

3. NOWOŚĆ  Sam Smith – Have Yourself a merry christmas

4. Dean Martin – Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

5. A na piąte miejsce nie mam pomysłu, może Wy coś zaproponujecie?

To moja krótka lista świąteczna. Mam nadzieje, że Wam się przyda.
24 grudnia już za niecały dwa tygodnie, na szczęście mam wszystkie prezenty. A sobie zamontowałam w końcu WEBASTO, żeby rano nie czekac, aż samochód się rozgrzeje. Wszystko, dzięki mechanikom spod Poznania:http://www.gawlik-przyczepy.pl/zabudowy-samochodow.html

Skomentuj

