Moja lista muzyczna na jesień

Jesień w tym roku nas rozpieszcza. Piękna, słoneczna pogoda towarzyszyła nam prawie przez cały wrzesień i trwała tak do połowy października. Dzisiaj jest już trochę bardziej szaro. Z kubkiem herbaty przypatruje się złotym liściom na drzewach, rosnące przez moim domem.

Ta pora roku jest dla mnie niezwykle melancholijna, lubię słuchać też określonego rodzaju muzyki. Moje typy muzyczne na ta jesień to:

1. Atoms for peace – ingenue.

Bo Thom Yorke zawsze jest najlepszy na takie dni.

2. Agnus and Julia Stone – cały album

Piękna muzyka, budująca niesamowita atmosferę

3. Birdy – Fire Within

Pomimo młodziutkiego wieku, wokalistka tworzy dojrzałe kompozycje.
Bardzo przyjemnie się tego słucha

4. Lana Del Rey – Ultraviolence

Przedstawicielka high popu, pomimo maniery jaką się posługuje, skomponowała bardzo spójny album. Nawiązujący do country, rocka, czy elektroniki.

5. Mela Koteluk – melodia ulotna

Polski akcent w mojej liście. Dopiero niedawno odkryłam tą wokalistkę.
Lekka, z ciekawymi aranżacjami, kobieca i przede wszystkim dobrze nastraja 🙂

6. Mikromusic – Takiego Chlopaka

Zabawne, dziewczęca piosenka, niesamowicie zapadająca w pamięć.
Z delikatną elektroniką w tle.

Skomentuj

