Reklamy w sklepach

Stojąc ostatnio w kolejce w Tesco, mój umysł w pogrążony w bezczynności, zaczął szukać sobie rozrywki. Rozglądając się, natrafiłam na ekran LED z wyświetlanymi wydarzeniami z świata plus jakieś przepisy. Stojac dosyć długo w kolejce byłam bombardowana: atakami w Palestynie, śmiertelnym potrąceniem rowerzysty w Warszawie, pogodą na kilka dni, przepisem na żeberka oraz perfidną reklamą produktu.

Gdy zapłaciłam i kierowałam się w stronę wyjścia, pomyślałam sobie: „na cholerę mi te informacje!”.Przecież można o wiele lepiej dobierać komunikaty, nawiązując chociażby do ciekawostek, typu: największy wulkan w Ameryce Południowej to…i inne angażujące treści, które kreują pozytywne doświadczenia. Śmiertelne potrącenie rowerzysty w Warszawie jest zdecydowanie przykrym, smutnym wydarzeniem, o którym na pewno nie chciałabym wiedzieć.

Przyszłam do domu i zaczęłam szukać ciekawych Case’ów z kategorii Digital Signage. Ciekawym przykładem była reklama Forda, która wykorzystała koncepcje: augmented reality, czyli przechodnie w galerii handlowej, mogli zatrzymać się przed ekranem z aplikacją, która umożliwiała sterowanie własnym ciałem i obracanie wirtualnego modelu samochodu. Więcej tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=jqksQpNitBk

Może zastosowanie tego w kolejce w Tesco byłoby trudniejsze do realizacji, ale jest to przykład na to, że jednak można wymyślić coś ciekawszego niż suche przekazywanie treści. W Polsce powstaje coraz więcej takich firm, które zajmują się Digital Signage, jedną z nich i ciekawymi realizacjami jest IMS. Więcej tutaj. 

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s