Życie w zgodzie z sobą i otoczeniem.

Wielu z nas marzy o przytulnym domku na wsi, gdzie jest cisza i spokój.Niestety, pęd życia i praca nie pozwala nam na przeprowadzkę na wieś. Ja też należę do tego, zaszczytnego grona marzycieli.Jednak robię, co w mojej mocy, żeby moje życie było EKO.

życie w mieście, ekologia

Ekologia stała się ostatnimi czasy modą, jednak dla mnie to filozofia życia, którą realizuje od ok. 10 lat, mieszkając w dużym mieście. W ciągu dekady nauczałam się, jak żyć w zgodzie z sobą, naturą i innymi. Postaram się zamieszczać różna materiały i porady, jak urządzić mieszkanie, jak zdrowo jeść, jak efektywnie wykorzystywać dostępne nam zasoby, a przy tym nie wydawać fortuny.

 

 

Skomentuj

